Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.elfngboot.fora.pl Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::Ważne Boty ::..
----------------
Bot NG
Ogólne
tibia Elfbot Forum
Poradniki
Ogólnie
Problemy
Poradniki
Bugi
Problemy
Skrypty
Projekty
Prośby
Bugi
Skrypty
Waypointy
Prośby
Projekty
pomoc w elfbocie
opcje bota NG
Gotowe skrypty Cavebot & Targeting
..:: Hyde Park ::..
----------------
Newsy
Drogi
Game Chat
Bazarek
..:: Rózne Duperele ::..
----------------
Śmieszne obrazki
..::ID ITEMÓW::..
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jabol123
Wysłany: Czw 20:47, 05 Mar 2009
Temat postu: Góra ,dół
Skrypt który powoduje ze potwor/człowiek jest cały czas zaznaczony nawet po zniknieciu z ekranu oraz po zmianie piętra
Kod:
var
LockID:integer;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
updateworld;
while self.attacking=0 do
begin
sleep(200);
updateworld;
end;
LockID:=self.attacking;
while not terminated do
begin
updateworld;
ProcessEvents;
if ((self.attacking)<>(LockID)) and ((self.attacking)<>(0)) then
LockID:=Self.Attacking;
If Self.Attacking=0 then
begin
Creature:=GetCreatureByID(LockID);
If Creature<>nil then Creature.Attacking:=true;
end;
sleep(100);
end;
end;
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin